Arbetslös!

Det har aldrig förr känts så skönt att vara arbetslös.
Känner mig fri som en fågel!
Jag känner mig rik, rik så att jag kan dela med mig av mig till alla. Om jag var bäst förut, så måste jag ändå vara ännu bättre nu. Jag har nämligen fått in det här med ödmjukhet. Hur mycket kostar ett leende liksom? Men hur mycket kan man få tillbaka? Så ytterst lite kan ge så otroligt mycket!
Att vara bäst för sig själv är ingenting mot att vara bra för många.

Jag är lite exalterad, har fått så mycket positiv feedback de senaste dagarna både på nätet och faktiskt även i verkligheten. Jag har hittat en helt ny dimension av mig själv känner jag.

"I'm The King of the World!"

(Iillustrerar med ett känt citat. :o))

Imorgon ska jag ta över världen, men första måste jag sova lite.

Pussar till alla! (gratis) ;o)

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh, vad underbart det låter. Frihetskänsla är en av de mest underbara känslor man kan ha. Du är förresten välkommen att delta i en ny tävling i min blogg /Ella

2006-12-10 @ 07:04:26
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0