Jag vill skriva en blogg.

Jag känner bara att jag har en massa ord som vill komma ut. Jag måste få formulera mig lite.
- Language-addict?

Igår var det s2 som stod på schemat. Borlänge. Trodde det skulle bli fett skoj och det var det väl till en början. Men väl på s2 blev det aldrig mer än måttligt. Alla var så små och det kändes inte längre som om man hade någonting att prata om.
Eventuellt så är jag inne i någon form av halvasocial-period. Orkar inte riktigt prata och umgås med någon, eller prata ska man väl säga. Umgås gör jag gärna, kan ligga i en hög där i hörnet och gnuffa. Det får gärna vara mörkt och mjukt, tar gärna en filt över mig också.
Vi kan kolla på en svårt, mörk film under tiden.

En ljuspunkt i s2mörkret var att min, sedan en längre tid tillbaka försvunne vän, David var där. Säkert inte träffat honom på typ 2 år! Hade nästan rederat honom från min vännerlista. Men nu känner jag bara att han kommer få va där tills jag dör, även fast vi inte sa så mycket till varandra eller så men ändå. Han är bra. Hans tjej var med också och de såg ut att passa väldigt bra ihop och vad jag förstått så är dom tokkära. :o)

Tänk om jag också skulle bli tokkär. Vilket skämt. Jäkligt känsligt ämne för mig ändock. Orkar inte tänka på det mer just nu, är nog lite ur gängorna.

Sen försvinner jag ett tag. Ska till Mariestad och fira julafton nummer 3, jag tror det är något jag kan behöva. Om inte annat för att Anke och Sara är så snälla. Kul att umgås mer med bror också.


Bror
Bror! :oD


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0