Julstök

Idag gick jag upp klockan 7. Så tidigt har jag inte gått upp på evigheter, har varit skapligt trött men jag och mamma har ändå lyckats åstadkomma en massa.

Fick veta att min bror fått stipendium på 25 000 per termin i 6 terminer, tror jag det var. Skapligt lyx det liksom. Men han är ju rättså duktig så man har ju rätt att vara lite stolt. Kanske finns det hopp även för mig.

Imorn ska jag tillbaka till Uppsala och få besök av ingen mindre än Pillan! Jag tror det kommer bli kanonkul. Måste hinna köpa någon julklapp också, har tre kvar typ.

Juldagen kommer också bli grym tror jag. Om vi bara lyckas ta oss in på s2.

Men nu är det sovdags, har beställt väckning med frukost till 8 och jag måste ta igen lite sömn. Min mamma borde också få någon sorts pris, för hon är också jäkligt bra, eller bäst.

God Jul!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0