Statistik

En dag och sen är man "fed up". Fy fan vad jag klarar mig bra utan killar, eller fy fan för att dejta åtminstone. Usch usch usch..

Jag uppdaterar min lista och ser att jag träffat inte mindre än 42 stycken från internet. Jaha. På 7 år, nästan,  7 om året alltså (eller 6 om man ska vara noggrann ;oP).
Alla var ju inte regelrätta dejter, men de flesta var ju med en förhoppning om något mer i alla fall. Uppdaterar den andra listan (som inte inte finns) och upptäcker att av de 42 killarna så blev jag ihop med hela 1 st. Vad är det för odds? 1:42 Börjar nästan bli dags för nummer 2 nu. I och för sig så har jag faktiskt träffat en som är MINST lika snygg, som han den dära, jag va ihop med (vilket förhållande sen!). Men jag är rätt kritisk mot såna där snyggingar, fast å andra sidan så är jag kritisk mot de flesta, hittar alltid något som är fel som man kan dissa dem för. Men vadå är utseende allt eller? Självklart inte, då hade ju saker och ting varit mycket enklare.
Men om jag nu är så bra(bäst), som jag fått för mig att jag är, så lär jag väl kunna kräva att killen ska vara lika bra och snygg. Varför skulle jag inte göra det?


Näe, varför sitter jag här vid 06.32 och ältar något som jag ältat så otroligt många gånger tidigare? Verkar ju skitdumt.

Men imorn är det sista natten! Åhhhh det ska bli så skönt, aldrig mera max!!! =)
Fast jag måste på samma gång göra lite reklam för deras nya blizzer med mashmallows och chokladsås. Den är helt sagolikt god! MMMUMS!

Sweet Dreams to Ya'll!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anders

Eller exakt 6 om året.. =) du är rolig du..

2006-12-09 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0