Easter.

Jag hade tänkt skriva att det här var en dålig dag. Men jag nöjer mig med att den började dåligt.
Vaknade 7.15 och var säker på att jag hade försovit mig. När jag gick upp vid 8 så satt den där stressade känslan kvar samtidigt som jag var trött och hade en känsla av vemod.
Det kändes precis som när man avslutat något och gått vidare men inte är helt säker på att det var det rätta eller det man helst ville göra. Jag blev lite förvånad för jag hade inte väntat mig den, men samtidigt visste jag att den skulle gå över. Som efter alla de 4 gångerna jag och Anders gjorde slut. Den gick över.

Jag kände att det enda rätta att göra hade varit att ligga i sängen till 14, tillsammans med någon som var kramsugen. Det verkar fortfarande som det enda rimliga, även om klockan är kvart i sju nu. :o)

Supertrött är jag. Vet inte riktigt varför men jag har ju sovit aningen dåligt och ätit dåligt. Frusit som fan också, men det går ju hand i hand med det andra.

Imorn, 10.26, tar jag tåget till Säter och sen bilen till Björnriket. Ja de andra ska ju också med förstås. Mamma och Pelle och nu tror jag Sune ska med också. Han var lite tjurig först, för han är ju bara 53 så det är ju vad man borde vänta sig(?), men mamma verkar ha pratat honom till rätta.
Så fram till torsdag är det skidåkning som gäller.

Nu håller jag på och gör kyckling av någon dum anledning. Tog fram den igår men så ångrade jag mig, men istället för att lägga in den i frysen igen så klippte jag upp påsen. Var nog lite trött. Precis som hela dagen idag.

Kolla på film och kramas?

13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0