Efter försöket.

Jag har funderat lite på vad jag ska göra för pengarna jag får för det här läkemedelstestet. Jag tror jag ska köpa en jacka, gillar inte riktigt min trenchcoat och variation är altid bra. Jag funderar på semester? Hultsfred? Men jag blir ju frisläppt först på onsdag kväll den 13:e, lite sent att åka till hultsfred då. Nya skor ska jag köpa. Min fötter, framförallt höger, har inte varit snälla på sistone. Så jag behöver ett par riktigt bra skor, som är snygga, kanske ecco och ett par av främre pelott.
Fast jag får nog en ok lön i maj så jag kommer nog kunna köpa en del redan då. För tillfället känner jag inte att jag behöver någonting mer just nu. Har verkligen kommit av mig i shoppmanin, vilket kan tyckas vara riktigt bra när man inte har någon inkomst. Jag ska nog spara en del pengar. Heh..

Errr.. en timme och 15 minuter kvar till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0