Ful-Skumpa.

Vi hade klubbverksmöte som vanligt idag. Vi testade "skumpan" vi ska sälja på valborg och jag drack två små pluttglas, 1 dl, och jag blev fan småfull direkt! Skulle käka lite med mamma innan kören och det var fan svårt att vara som vanligt. Råkade äta maten alldeles för snabbt så jag blev bubblig i magen och fick verkligen koncentrera mig på kören. Men skumpan var lättdrucken åtminstone. :oD

Valborg kommer bli hektisk. Hela helgen innan kommer bli ännu värre. Jobbar 10-17 på plantagen lördag och söndag och på lördag jobbar jag även 18-05 i baren på svantes. Sen anmälde jag mig frivilligt som kökshjälp, 18-03, på söndag men kom på att jag ju har ridning då så jag måste nog stryka det, behöver kanske sova lite också(?).
På måndag måste vi vara på Uplands senast 12, ska käka frukost på döbeln med "gänget" först, sen säljer vi skumpa mellan 15 och 19. Sen ska jag bara vara allmänt full och på tisdagen är det majmiddag, vet inte riktigt hur det går till men det löser sig. På onsdag ska jag vara åter på plantagen igen.

Jag ser verkligen fram emot detta. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0