Hangover.

Jag borde varit lite mer produktiv känner jag. Men jag är nog lite bakis. Heh..

Men jag steg upp 7.20 och började tvätta i alla fall. En maskin hade jag lyckats skita ner, inte maskinen utan kläderna i den då.
Jag var lättpåverkad i går, det var kul men min balans var ju inte nåt vidare. Max var full som ett ägg, han hade druckit tre vinare och lite öl. Medan jag cykade hem skickade han följande sms:
"Blubb"
"Hä"
"Urk tröttsamt"
"Va"
"Va"

Livet är en fest nu. Allt känns rysligt bra, eller bra åtminstone, roligt, och det är ju det jag vill.
Max och Oscar trackade mig för mitt celibat, men jag känner att det är ett bra val. Det går bra nu. :o)

Citat taget ur min lunar"blogg" 20020429:
"Jag vet inte varför men jag känner mej lite deppig.
Mitt självförtroende har blivit sämre igen och all motivation är borta.
Allt känns ungefär lika tråkigt. :o(
För en gångs skull känns det inte som att vädret har nån betydelse. Men det är ju ganska tråkigt iaf.

*sucka*

och på torsdag har vi fysik prov.. förhoppningsvis så går det bättre än det förra... :o)

Ses"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0