Leave, get out..

Ibland känner jag bara för att sticka, boka en biljett och packa väskan och bara åka. Var? Till England kanske eller New York. Men där är så dyrt. Australien kanske, hört att det är lätt att få jobb där.

Jag känner mig en aning förföljd av min eviga misstro till omvärden. Jag kan inte tro att någonting bra som bara är bra någonsin kommer att hända. Allting trevligt har alltid en otrevlig baksida. Jag försöker att alltid vara förutseende för att slippa bli besviken men inte blir jag gladare för det.

Så man kanske borde skita i allt. Igen, distans, distans och att leva i nuet. Sluta tänka och istället agera leva på impuls och inte gråta över det som skett, för det går inte att ändra på. Vad som kommer att ske kan ingen förutse så varför oroa sig i onödan? Don't worry be happy.


Kommentarer
Postat av: dam

helt klart värt att dra någonstanns om du har chansen..sverige är allt för jävla trist att stanna i ändå och är man här för länge så blir man tillslut så fastbunden så det är försent...bestäm dig för något och gör det bara..du kommer inte ångra dig

2007-04-02 @ 23:49:48
URL: http://www.alltsomfinns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0