Praise for the morning.

image162I morse vaknade jag innan det ens blivit riktigt ljust!
Personalmöte på plantagen 7.30-9.30.

Det är verkligen något speciellt med att gå upp så tidigt, åtminstone när vädret är så vackert som idag. Det känns inte riktigt verkligt utan som om man befann sig i ett parallellt universom som är lite bättre och lite vackarare, lite smartare och lite mer ödmjukt.

Jag känner mig vacker i dag, jag känner mig stark och glad. Lycklig. Det enda jag skulle kunna anmärka på är den ihållande smärta som ligger över min nacke sedan igår, då jag satt i en dålig ställning vid datorn med balkongdörren öppen under några trimmar.

Idag ska jag städa lite, plocka upp saker på vinden, försöka mig på ett par varv på elljusspåret, jag kanske till och med tar mig ned till stan och försöker få tag i kurskatalogen från slu.

Det är en bra dag i dag.

Kommentarer
Postat av: Maiah

Gud vilken fin bild!!!

2007-04-02 @ 19:09:13
Postat av: LillPärlan

Eller hur, hittade den på google.

2007-04-02 @ 20:37:14
URL: http://lillparlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0