Run on.

Fasen vilket härligt väder det är i dag!
Var på gymmet för första gången på flera veckor och sen tog jag en tur i skogen med springskorna och mina kortaste shorts! (hade på mig ett linne ockå). Märks fan att jag gått ner lite för kläderna sitter löst. :o)

I kväll är det kör och imorn ska jag jobba ett riktigt långpass, 11-19.15, samma på torsdag. Kul.

Försökte mig på att deklarera i dag men jag fattade nada så jag skjuter på det till fredag, känner mig en smula trött just nu. Men jag ska få tillbaka 2100 i alla fall.

Funderar på om jag ska införskaffa en sådan här när jag får pengar sen. Tror näligen att jag kommer få en sådan i födelsedagspresent om exakt en månad. Om jag gör det så kommer min, som är lika dan som denna, att vara till salu sen.

Kör i kväll och klubbverksmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0