Sköterskans dröm.

Jag har verkligen en fin kanyl nu, blodet bara forsar ut. Den verkar funka bäst av alla i hela gruppen. :o)

Tankarna man har på natten är sällan de samma som man har på dagen. I natt när jag låg och tvingades fundera så tänkte jag på en massa trams, som inte bekommer mig det minsta nu men som gjorde mig i det närmaste förtvivlad då.
Tänkte på om jag höll på att bli galen eller deprimerad eller om jag kanske behövde gå till psykolog igen. Men nu mår jag bara fint. Kanske var det pms besvär, kanske inte. Jag hatar bara att inte ha kontroll att inte kunna styra mina tankar.

Jag har två personer jag måste prata med, den ena så snart som möjligt och den andra om en vecka ungefär. I natt kändes allt panikartat som om jag var tvungen att säga det på en gång!

Min förmåga att sova dagtid verkar helt ha försvunnit, men det är ju bra, antar jag.
Jag funderar på att börja äta mer viktväktar mat och kanske gå hela vägen till jobbet istället för halva. Tror jag gick ner 1 kilo förra veckan, men då hade jag ju tagit aktivt kol också, det sätter tydligen fart på magen, sa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0