Suicide bunnies.

Dessa var riktigt bra, sött:
1.
2.
3.
4.

Humor.
Det finns fler som uppskattar samma saker som jag, länk.

Imorn ska jag jobba, det ska bli roligt. Man njuter verkligen så mycket mer av att vara ledig när man inte alltid är det.

Det finns 3 möjligheter, 3 val. Eller nej det finns 4. Ett är typiskt dåligt och ett tråkigt, självklart är dessa dem som ligger närmast till hands. De andra två är mer osäkra, men jag vet mer om 14 dagar. ;o)

Förut trodde jag att man inte kunde välja, jag trodde att allt gick på slump, att saker bara hände. Så därför hände nästan inget i mitt liv, förutom några olyckor och andra företeelser som var av mer fysisk, eller ska vi säga vårdslös, natur. Men du vet att livet är som ett smörgåsbord, ett knepigt smörgåsbord.

Jag har slutat fundera så mycket, tack och lov. Min hunger har också försvunnit, gått ner minst 1 kg sen förra veckan.

Snart kommer jag försvinna till fjälls.

Kommentarer
Postat av: Harri

Bunny suicides är bäst, men gammalt. :)

2007-04-15 @ 01:52:40
URL: http://korhonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0