Sprit & grönt.

Ibland undrar man vilka det är som läser min blogg. Idag har jag redan haft 17 läsare och i onsdags, då jag inte ens skrev något, hade jag 16 mot vanliga ca 9.
Bland de bloggar jag följer finns exempel som denna, den här samt dessa. Sen finns det några andra med, mest kompisar.

Jag insåg att om jag ska till solen och värmen nästa vecka och därmed vistas bland folk iförd bikini, så måste jag göra något åt min alltför slappa kropp. Den har verkligen schangserat de senaste månaderna, på ett aldrig tidigare skådat sätt. Så jag satte mig direkt på diet och med tanke på helgens aktiviteter samt min nyfångade spritskock, så tyckte jag att en alkoholdiet verkade rimlig. Insåg snabbt att det kanske inte var helt rimligt och utökade dieten med ägg, grönt samt frukt. Även ost och ProViva är ok och bröd. Men inget jävla småätande! Ska försöka röra på mig varjedag också, springa typ, göra situps och armhävningar.

Jag har ju ända till ondag på mig så det blir nog bra. =)

Rimligt var ordet. ;o)

Kommentarer
Postat av: lisa

Hihi du får träna fort fort! Hoppas solen och värmen blir underbart roligt!

2007-08-24 @ 19:39:14
URL: http://lajzas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0