Sweeeeeeet.

Ooo! Vilken helg!

Fredagen avslutades med en helt godkänd fylla på svantes. Fick massa komplimanger och blev bjuden på diverse drycker. Asnajs.
Men ändå inget mot lördagen! Förlovnings/avskedsfest hos Marias päron. Vädret var kanon. Stämmningen på topp(efter att ett litet missöde, med en icke fungerande mobiltelefon och glömda husnycklar, löste sig på ett tillfredställande sätt). Maten var god och framförallt så var alla jävligt trevliga.
Det var helt enkelt den bästa festen jag kan minnas.
Idag har jag inte riktigt känt mig som i verklighten, som om jag gått lite i en drömvärld, som man kan göra efter en riktigt bra fest. Jag börjar dock komma ner till jorden igen och imorn är det ju tyvärr jobb som väntar.

Orkar inte riktigt skriva nåt mer nu, känner att språkets kvalité sviktar och det känns ju pinsamt.

So long suckers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0