Trötthet.

Långvarig trötthet kan nästan liknas vid depression.
Man tappar initiativförmågan, och man får humörsvängningar. Dessutom Kan saker som självförakt och dödslängtan uppstå. En annan tydlig skillad jag märkt är, för mig, extrema raseriutbrott.
Jag blir nästan aldrig arg annars men på senaste tiden, sen jag började jobba heltid, har jag blivit ganska lättretad och ibland blir jag sådär helt furious och vet inte var jag ska ta vägen för att jag är så arg.
Som häromdagen i duschen. Det började med att en alltför stor klick duschcreme rann ur flaskan, som inte bara är dubbelt så stor som en vanlig den har också ett dubbelt så stort hål, sen när jag kommit till balsameringen av håret så fick burken, min nästan helt nyöppnade toni & guy burk, för sig att den skulle ta en tur till golvet där den också lämnade minst hälften av innehållet på golvet. Där rann det över, blev helt galen och visste inte vad jag skulle ta mig till, ville bara slå sönder allt i min närhet, men nöjde mig med att slå knytnäven och huvudet i väggen samt slita i mitt hår, hoppade sakert upp och ner några gånger också.
Om det inte varit för att jag sovit dåligt i några veckors tid, undvikit att intaga någon mat de närmsta 9 timmarna före händelsen samt jobbat en hel dag, så hade jag med största sannolikhet kunnat ta det hela med ro.
Jag tycker inte riktigt om det här med att jobba så mycket, det verkar inte vara bra för mig.

Dags att skynda på, inflyttningsfesten närmar sig.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0