Paulina 101207

Jag tänkte försöka beskriva mig själv, jag har alltid varit sjukt dålig på presentationer av mig själv, därför gav jag tillsist upp. Men nu tänkte jag göra ett nytt försök.

En fantasifull och lite knäpp tjej, tycker om att inte vara som alla andra. Pluggar och lever ett rikt studentliv. Försöker att vara så fördomsfri som möjligt, se saker ur olika perspektiv, tänka ett steg längre. Livet blir definitit lättare så, med lite distans till sig själv och andra. Har ingen bestämd plan för framtiden utan tar ett halvår i taget, men en dröm är väl kanske att träffa regnskogen och bli veterinär. Djur ligger varmt om hjärtat, framförallt hästar och marsvin. Tycker om utmaningar och färgen grön.

1-0 till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0