Sova?

Insåg igår varför jag tröttnat på att sova. Det är för att det är så svårt. Jag kan liksom inte slappna av helt, som att det fattas något, typ enorm trötthet. Som en varm hand som smeker en till sömns. Men allt jag tomkänner är obehag
och rastlöshet. Min mage har börjat paja igen, rapar och hallsbränna. Jag fick en flashback från i våras och tänkte att varför nu? Varför? Varför kan inget bara vara statiskt ok? I och för sig så hatar jag ok. Hävde ur mig på en fest nyligen att jag skulle vilja vara lite mer manodeppressiv. Jag fick en viss faschination för snabba kast och häftiga svängningar i humöret i våras. Jag tycker dock inte om den där jagande känslan som inte låter mig slappna av. Som om det är något som fattas som jag måste fixa.


Frustrerande.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0