Stålar.

Imorgon skall jag ut på staden med min bror. Vi ska handla klappar till familjerna, vissa plastsyskon är mer priviligerade än andra, mer omtyckta, vissa är inte omtyckta alls. :o)

Jag funderar på att göra slut på alla mina pengar, har hela 770 spänn ungefär. Jag har hittat ett par sjyssta pumps som jag skulle behöva. 280 kostar dom bara i och för sig. Det jag inte vet är när jag får nya pengar, man får kanske inga i december alls? Kan säkert kolla det någonsans.

Sommarjobb måste också sökas så snart som möjligt. Hade tänkt mitt ett najs jobb den här gången. Antingen ett roligt eller ett som genererar mycket stålar. Jag tycker att jag är värd det. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0