Fredag!

Åh, jag hade just skrivit värsta inlägget om mig och min bror, med länkar och allt! Och så bara tröck jag på fel knapp och så försvann allt! Man blir så uppgiven.

Idag ska jag på lunch med pappa och Pelle. Har blivit sjukt mycket familjeliv den här veckan! Lunch med pappa i tisdags, när han fyllde 62, middag med mamma i onsdags, när hon fyllde 53, igår bjöd jag mamma och Pelle på 3-rätters middag (okej Pelle gjode förrätten), för att fira mamma igen och idag är det pappas tur igen. Blivit så mycket för att brorsan varit borta i Västerås till igår. Men jag klagar inte. :o)

Men jag känner lite oro inför kvällen, har ingenting planerat. Är dessutom ensam hemma hela helgen, inte bra att vara ensam för mycket. Men jag vet inte om jag orkar hitta på något, finns det något som är kul? Jag är kanske mest rädd för att ha tråkigt, det är ju ändå fredag? Får lite ångest.

Jag får lust att shoppa.
"Hej, jag har inga vänner så jag shoppar istället."

Fast man kan ju alltid gå och träna, men jag har sån träningsvärk och ont i höfterna. Men det är ju så najs att bara låta bandet rulla under fötterna, steg för steg, medan musiken dunkar i öronen. Jag måste ändå duscha och det är tre timmar kvar till lunchen.

Okej off to the gym we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0