Frihet i en liten mus.

Var på stan idag och shoppade lite nödvändiga grejer. En tröja, väldigt behövligt när ens garderob står på bristningsgränsen, men jag hade faktiskt bara 2 jumprar innan. Trosor, det är faktiskt dåligt för miljön att tvätta för ofta. Batterier, också väldigt bra för miljön, det är åtminstone bra för mig om jag syns när jag cyklar. En sadelmuff, så att jag äntligen kan sitta ner och cykla! Har stått hela vintern. Och så en optisk mus, så äntligen har jag fått komma ut ur min låda, så skönt.

Har också pådragit mig världens träningsvärk! Har ont i hela överkroppen och insidan av låren. Det är lite skumt för jag har inte gjort något ovanligt, inget som skulle motivera denna enorma värk. Men jag anar att det har att göra med att jag sovit 7 timmar på två nätter och att jag ätit lite dåligt. Var helt skakis av utmattning både i söndags på ridningen och igår efter träningen på friskis. När jag var på hm idag såg jag att jag faktiskt blivit riktigt smal. Men jag har inte gått ner ett gram, undrar om det kan vara min kvalitativa 39-kronors-våg från ikea? Jag har okså fått ont i armarna när jag tränat, inte mjölksyra-ont utan på ett annat sätt, mer i muskelfästena. Men jag ska skärpa mig och försöka äta lite mer, har ju inte känt av det innan men det verkar som jag nått någon gräns.

Nu är det strax klubbverksmöte, sen kör och sen... Hihi! :o)

Bye!

Kommentarer
Postat av: jaanet

får man fråga hur lång du är och vad du väger? :)

2007-02-14 @ 13:46:12
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0