Igår.

Var en bra dag. Jag åt lunch med pappa på platina, eller vad det nu kallas. Köpte blommor till honom också, från mig och från Anke, som ringde på morgonen och undrade om jag ville göra henne den tjänsten. Det är roligt att göra folk glada, så det gjorde jag såklart, inte varje dag pappa fyller år ju.

Sen tog jag mig äntligen i kragen och tog mig bort till gå- & löpkliniken och köpte ett par springskor. Kostade bara 900:- faktiskt! Invigde dem idag och det var som natt och dag mot de gamla! Fick inte det minsta ont trots 7 km på löpbandet. Träffade pappa på gymmet också. :o)

Hade ett möte med en kvinna som vet vad man kan få för hjälp om man till exempel har koncentrationssvårigheter, som jag. Det kändes riktigt bra, om jag bara vågar ge järnet så ska jag nog kunna fixa att plugga till hösten. :o)

Idag hände det mest överraskande på evigheter. Jag fick ett sms (wow!) från Torgny! Vem vet snart börjar väl träden prata också.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0