(In)somnia.

Jag har löst mitt sömnproblem. Bara sådär. Jag somnar vid 3 och sover gott ända till 9 och då kan jag gå upp och är pigg till klockan 3 igen. :o)
Jaha och hur gick det här till då? Innan kunde det ju ta mig 7 timmar att somna för att sen vakna efter 2 timmar igen. Tjaa.. Jag började äta lite mer bara. Så enkelt var det, känns som om jag borde varit medveten om detta, för om jag inte minns fel så har samma sak hänt förr. Men det handlar ju om prioriteringar. Självdisciplin kan ibland gå till överdrift.

Det slår mig när jag ser på bilderna i förra inlägget, att jag lever i en missuppfattning? Jag har nämligen allid tyckt att jag var smalare förr, men egentligen är jag smalare nu än någonsin. Eller åtminstone "tightare". Men jag tränar ju sjukt mycket mer nu så det är väl inte å konstigt, plus att jag nog lärt mig hur jag ska klä mig för att se så bra ut som möjligt. Usch vad ytlig jag känner mig. Men jag har väl en sån period, var ju så otroligt djupgående nyss så jag måste jämna ut det lite.

Idag ska jag köpa nya springskor. Är extremt rik idag så. Fick min semesterersättning från max och den överträffade mina förväntningar med nästan det dubbla. I like I like.

Nu ska jag göra nåt vettigt.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0