Koldolmar & kalsipper.

Barndomsnostalgi!

kk


Jag har äntligen förstått hur jag kunnat bli som jag är. Till och med hur min speciella relation till ordet gurka uppstod!
Lyssnade just på cd-upplagan av Koldolmar & Kalsipper. Lyssnade ofta på den när vi var små, älskade den då och älskar den nu. Helt undebart! Och VÄLDIGT pk. Hahahaha!

Jag måste haft världens bästa barndom.

Sovit två timmar, tror inte det blir något mer. Underligt nog så har jag bara tänkt på ungefär tre saker sen jag la mig, i vanliga fall brukar jag tänka på cirka 7 miljoner olika.

Vissa saker går inte att realisera, hur mycket man än försöker.

Kommentarer
Postat av: Emil Mauritzson

Den har jag på LP!

2007-02-13 @ 15:24:41
URL: http://egendomlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0