Min stora kärlek.

Jag såg nyss Min stora kärlek, den var mycket bättre än jag trodde. På ett ställe där någon, minns inte vem, beskriver Rosmary så kanns det nästan som han beskriver mig, underligt nog.
Sen påminde Hal extremt mycket om en kompis till mig. :o)

I går hängde jag med Ville till Svantes där hans kompis skulle spela. Några fler vänner till honom var där och sen kom Dave också. Och när de stängde så fick jag såklart ha efterfet igen, tredje helgen på raken. Men det blev inte livat direkt, efter en halvtimme sov både Vilijam och Dave.

Så här vilt kan det gå till:


Jag blev väckt redan 8.45 i morse. Men det var precis det jag ville och jag kan tänka mig 1000 värre sätt att bli väckt på. :o)
Har beställt tidig väcknig imorn med, så jag borde väl lägga mig, var lite trött idag.

Var sjukt duktig och lät perfektionisten i mig få härja fritt, vilket lede till en ordentlig städning av mitt rum och dammsugning av hallen. Dammtorkade till och med! Så nu är allt såå fräscht, fick beröm av Emilia när hon kom hem. Imorn ska jag nog ta toan om jag känner mig manad.

Den här bilden tog jag igår:
Hatt

Jag älskar svart, kulle kunna gå svartklädd i en vecka i sträck och ha nya kläder varje dag nästan, utan att behöva köpa nåt nytt.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Harri

Du är det nya svart!

2007-02-14 @ 14:52:04
URL: http://korhonen.blogg.se
Postat av: Dave

Vi är sååå heta. Jag har sett snöbollar smälta för mindre. :O

2007-02-14 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0