Morning has broken.

De senaste två morgnarna har jag gått upp tidigt, på riktigt. Vaknade 7 igår och nån gång efter 4 idag, gick upp 8 respektive 7. Jag måste säga att jag tycker det är riktigt mysigt att vara vaken så här tidigt. För det första så är det ljust, morgon ljust. För det andra så har man ett helt hav med tid till sitt förfogande och man hinner med att göra allt man önskar, utan att stressa. Sen somnar man i tid på kvällen och slipper spendera en massa slötid framför datorn. Jag tycker även det verkar är bra för självkänslan, känner mig så vuxen och ansvarstagande. :o)

Igår bara råkade jag beställa kläder från hm, det gick liksom inte att låta bli efter att ha provat några klänningar nere på stan. Synd att det ska vara så jäkla kallt bara, man känner inte direkt något sug efter att gå barbent.
Detta är vad jag har att hämta ut nästa vecka:

hm1   hm3  hm2
Tröjan kommer dock i svart. Bilder länkade från hm.com.

Beställde även två par svarta leggings, tyckte det var lika bra. Nu skulle jag bara vilja ha ett par sådana här i grönt, så är outfiten klar, i princip. Bara att invänta våren. :o)

Kommentarer
Postat av: jaanet

ja har haft klänningar hela vintern.. å tunikor :) me dubbla tights under :) Såå skönt mode nu.. slappt lixom :) mjukt och töjbart hehe..

2007-02-22 @ 15:58:38
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0