Ny period.

Japp nu känner jag att det är dags igen. Denna gång är jag på väg åter till det glada och extroverta. Den evigt positiva Paulina som alltid är med på allt och inte sitter hemma om hon inte måste, är snart här igen.
Det är vad jag förutspår åtminstone
.

Partyprinsessa.

Namnet på min nya bebis blev inte alls Hugo, såg direkt att det inte var rätt när jag packade upp honom. Albin är hans namn.

Nu ska jag "bara" sätta fart på min nya trådlösa rauter och föra över alla filer, sen kan jag vara lugn. Heh..

Jobbade på en uthyrning i kväll. 200 spänn för 10 timmar, det är inte illa. Plus 18 kronor i dricks. Haha! Igår jobbade jag servering i Svantes och gick faktiskt hem med 266 kronor, dvs. 156 i dricks! Men då var vi bara 2 som delade.  484:- på 2 dagar, inte helt illa. Dessutom har det varit roligt att få göra något, träffa lite folk, känna sig behövd, fylla ut sin tid. Blev dessutom bjuden på efterfesten, av en av gästerna på disputationsmiddagen, den enda ur personalen som blev det, så jag tog det som en komplimang.
Man får vara glad för det lilla. ;o)

I morgon, då blir det fest kan jag lova! Max och Sanna, Chris och en till på Rundels skulle ha fest och sen är det -04 på Norrlands. Kommer bli grymt! Alla gamla döblare kommer med plus alla "uplänningar". Måste bara hinna fixa allt (datorn!, träna, sy in min tubtop som tydligen bestämt sig för att vara för stor). Men klockan är ju bara 5 så det är ju lugnt, om jag skiter i att sova i alla fall. Sov ju i princip 9 timmar igår. Oftast ordnar det sig bara man bestämmer sig eller tar lite kaffe. Känner mig dock lite skakis nu, är antagligen hungrig, eller lider av matbrist åtminstone.

Life aint so bad after all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0