Stretchjeans.

Stretchjeans måste vara det mest ultimata plagget som finns.
De sitter nästan alltid bra och håller sig snygga länge, man kan gå upp och ner i vikt, utan att behöva köpa nya och så är de relativt billiga. Jag har 3 par som sammanlagt gick på 800:-, ett par var i och för sig på rea, men ändå.

Idag har varit en bra dag, även om den började dåligt. Somnade någon gång efter 9 och tänkte gå upp vid 11 men sen somnade jag om och vaknade vid 16 istället. Blev jättesur, som jag brukar när jag sover bort hela dan. Men det gick över ovanligt snabbt och ersattes av den sprudlande studsande glädjen, som brukar fylla mig i perioder. Sjöng till keane och dansade till scissor sisters och sen var det dags att gå och jobba till 18. Servering i Svantes, uplands nations pub. Det var riktigt kul, vi var ett bra gäng. När jag senare på kvällen mottog ett sms, och även ett mms(!), så kunde jag lysa resten av kvällen.
Vissa människor har en förmåga till att göra en så glad. :o)

Nu känner jag mig faktiskt lite trött, har ju varit vaken i 11 timmar. Ska nog försöka slumra lite strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0