Timmarna.

Jag hade just skrivit värsta inlägget som jag var riktigt nöjd med. Och så glömmer jag ctrl c, innan jag klickar på "Spara & publicera". Allt försvinner! Sååååå irriterande.

Jag har väl inte den bästa balansen i mitt humör för tillfället. Brukar börja dagen men att bli jätteirriterad över att jag försovit mig (alltid) vad jag nu har att försova mig till (inget). De senaste två dagarna har det dock gått över ganska så snart. Jag har fått lite större kontroll över mitt liv och mer energi till att ta nya tag. Jag hade till och med större aptit och kände mig faktiskt hungrig idag. Det var länge sen.

Hade familjekväll med mamma och Pelle i kvällst. Vi åt gott och såg Timmarna på SVT. Riktigt vacker film, smärtsam, på ett skönt sätt. Jag älskar Nicole Kidmans tunna fina kropp, tror jag gått in i en ny period av att dyrka dem som är riktigt smala. Det är vackert. Men det tyder också på att jag ägnar för mycket uppmärksamhet åt min egen vikt och det vet man aldrig vart det leder i längden. 
Jag blev sugen på att läsa något av Virginia Woolf och se filmen om Sylvia Plath, med Gwyneth Paltrow.

Imorgon kommer Hugo, min nya bebis och första alldeles egna och bärbara dator. Det ska bli intressant.

Nu är De sju timmarna i paradiset slut, så nu väntar antingen Mankells Djup eller Alakoskis Svinalängorna.

Ska nog lägga mig nu så att jag inte försover mig till klippningen imorgon. Spänd förväntan.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0