Biljetter.

Jag har en vana att spara på biljetter, biljetter som betyder något. Jag är oftast logisk och tänker ut minaTicetsbeslut, men när det gäller biljetter så går jag helt på känsla. Förr sparade jag nästan alla biljetter; tåg biljetterna till mitt första hutsfred hade jag kvar i flera år, liksom armbanden från 1-3 året. Jag har även sparat biljetten till Keane. Jag brukar spara biljetterna så länge som jag känner något när jag ser dem så länge de väcker gamla minnen. Men på senare tid är det sällan jag känner något speciellt för mina biljetter, så de flesta slängs bort.
Biljetterna till och från Malmö har jag dock kvar, de väcker någon sort känsla som gör att det tar emot att slänga dem. Det är spännande, men jag tror att det börjar gå över, kommder nog slänga dem i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0