Gå i ide?

Igår la jag mig vid 23, ungefär så trött som 15 gnuer som blivit jagade av fan och hans moster i en vecka. Hade inga planer till idag så jag ställde ingen klocka. Vaknade vid 12, låg och mös lite och somnade om såklart, 13 timmar var ju inte farligt, vaknade igen en timme senare och tänkte att nu ska jag gå upp, ska bara värma mig lite till under täcket. Och somnade igen. Till sist så vaknade jag vid 14.45 och tvingade mig själv att gå upp, tänkte på frukosten som en liten belöning.
I natt sov jag alltså närmare 15 timmar! Det är nytt rekord, känns skönt att ha ett så regelbundet och schemalagt liv. :o)

Eftersom det fortfarande är ljust, så kom jag på att det vore mys med en promenad. Tyvärr så pallade jag inte att halta mig längre än runt kvarteret på grund av min förbannade blåsa som nu dessutom blivit infekterad! Helst av allt vill jag bara skära upp den och dränka den i alsolsprit! Men mamma rekommenderade att låta den vara och satte på ett compeed-plåster, vilket jag inte vet om det gör saken värre eller bättre, det gör väldigt ont i vilket fall.
Trots att jag inte var ute så länge så hann Dave ringa under tiden, jag trodde jag skulle åka på en ensam, urtrist hemmakväll i kväll eftersom jag inte hade planerat nåt men, han och Andörs hade bestämt att de skulle ut och då är det ju klart man hänger på. Så det blir nog bj, somt tur var gör foten mindre ont i högklakat. Tjohoo!

Dags för matpaus igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0