Krympit!

Jag har krympt! Jag märkte det redan igår när jag skulle klä mig inför kvällen och hade planerat att använda min svarta tuptop, som jag köpte till jul, men den var för stor! Aningen bittert, fast mycket juvare än om den blivit för liten. Får sy in den så snart jag fått tillbaka min svarta tråd. Idag när jag skulle till stallet blev jag åter varse detta dilemma, mina ridbyxor som jag så sent som förra veckan tyckte satt perfekt, jämfört med tidigare då de var lite tajta i midjan, de var nu aningen för stora och satt löst över baken.
Visst är det väl kul att gå ner lite i vikt, men samtidigt är det ju trist när ens favoritkläder  blir förstora.

En annan intressant upptäckt jag gjorde idag är att min satsning på arm- och bröstmuskulaturen gett resultat, självklart har jag ju sett att mina armar blivit tightare, men nu börjar även bröstmuskulaturen göra brösten fastare. Det är riktigt najs! Så nu är det bara magen kvar.

Jag tycker om min kropp den är så snäll och stark och svarar bra på träning och bygger muskler snabbt. Sen är den nästan alltid frisk och gör sällan ont. Den tål väldigt mycket också och så är den proportionerlig. Den fick dessutom beröm idag, av någon jag anser vara väldigt snygg med en närmast perfekt kropp.
Håret måste dock klippas snarast, går knappt att reda ut som det är nu.

Kände att det var dags för en ny egohörna, bara för att jag älskar mig själv så mycket!






Lite blandade bilder från 2000, 2001 och 2007.
Thom Engström som redigerat de två nedersta, för lääänge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0