Trött, tröttare, pigg?

Asså nu har jag varit vaken sen 13.10 igår, minus en ca 30 min. Tror jag slutat känna för jag är inte trött, men inte pigg inte hungrig men inte mätt. Jag är dock rättså kall, gick just från Uplands, för andra gången idag.

Vilket kaos det var idag, kom dit vid 4 och kände mig lite vilsen, varken jag eller Per hade ju någon större erfarenhet av pronomeringar, inte heller av köket eller att koka risgrynsgröt till 70 pers. När klockan var 5.15 hällde jag i mjölken i gröten och då skulle den bara koka upp och sen dra i 40 min, kände mig aningen stressad men tänkte att de kanske ordnar sig. Vid klockan 6 hade vår gröt fortfarande inte kokat upp! Jag smakade lite på sörjan och den smakade dessutom vidbränt! Haha så det var bara att meddela att det inte blev någon gröt på årets vinter promotion. Vi hade som tur var gott om mackor. :o)

Natten till idag var trevlig, bara njöt av min tillvaro, länge sen jag bara var sådär spontanglad.

Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0