Try again.

Idag, tränade jag en liten stund. Hade lite bråttom för jag skulle äta middag med mamma och brorsan. Tog det lite extra lugnt på bandet bara för att det kännts så motigt på senaste tiden. Men idag kändes det asbra! Bara för att jag tog det lite lugnare så kändes det extra kul när jag kunde höja tempot ganska mycket när det kom någon bra refräng på nån låt i iPoden. Och trots att jag tog det lugn så tog jag ändå 4 km på 4 minuter och då gick jag ändå de första 3 minuterna.
Jag ska nog försöka lägga ner lite mer tid och försöka springa längre distanser i lite lägre tempo, till att börja med i alla fall. Det är svårt att börja i ett högt tempo.
Känner också att min ämnesomsättning kommit igång igen, kändes som den stannat av helt efter den så passiva julen. Har ju tortalslarvat med maten också, ända sen november! Tror att det kan vara en bidragande orsak till att jag mått så kasst på senaste tiden, nerochuppuppochner. Men jag ska försöka bättra mig även om jag inte har den minsta motivationen till att laga eller ens äta mat.

Hittade just en hemsk bild på mig, eller flera. Från en resa till Mallorca som jag och mamma gjorde innan jag började ettan på gymnasiet. Ska nog lägga upp en bara för att härda min självdistans lite. :o)

Hjälp

Desperat?!
Vi säger hej till Självförtroende, med hon var tydligen inte där.
Inte God Hållning  eller Utstrålning heller.
Det mest anmärkningsvärda är kanske att jag har större bröst där än vad jag har idag.
Och jag som väntat på att de skulle bli lite större

Jag har hört fina saker idag, kväll. Från två håll har bra saker om min personlighet sagts till mig. Tack för det, jag blir så glad. :o)

Tränade lite styrka höromdan och ökade viken på båda de hantelövningar jag kör, trots att jag bara kört styrka på gymmet en gång på hela hösten. Sen gjorde jag 36 armhävningar, 20 på fötterna och 15 på knäna. Något liknande har aldrig förekommit i hela mitt liv.

Jä jä.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0