Lätt & lagom.

Jag fick synpunkter om att det kommit för lite bilder på sistone, så därför lägger jag upp en med min nya klänning, som vederböranden, retsamt nog, redan har sett. :o)



Ibland hatar jag mig själv för att jag tar ut saker i förskott och håller käft istället för att säga min mening. Inte så konstigt att man förstör saker gång på gång om man bestämmer redan innan att det kommer gå åt skogen.

Jag borde sova nu, sov typ inget natten till idag och jobbade från 8-18. Imorn blir det ännu värre för då har vi inventering från 7 tills vi blir klara, vilket vanligtvis sker framåt niotiden. Det betyder också att jag missar första dagen på p&l, så en hel kvälls fylla går förlorad. Har ju dessutom 3-dagars biljett.

So long suckers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0