Träning.

Ja hur fan har det gått.
Jag får väl bekänna att jag inte tränat på typ en månad, bortsett en eller två snabba vändor på gymmet.
Men jag är nöjd ändå. Jag har tappat ett kilo och känner mig riktigt snygg. Springer runt i shorts och bikini utan ett uns av ångest inför min kropp. Känner mig rent ut av atletisk, speciellt nu när man fått en behaglig bränna.

Maten är bra också, eftersom jag inte tränar så behöver jag inte heller äta så mycket, vilket är najs i värmen. Eftersom jag äter så lite så äter jag nästan vad jag vill också, mycket trevligt det med, känns lite som frihet.

Men jag planerar inte att fortsätta så här i evighet, kroppen kommer ju falla ihop förr eller senare och det vore ju synd efter allt slit. Så jag funderar på att lägga ett lätt schema. Exempelvis en timmes löpning och ett gympass i veckan. Och sen satsa rättså mycket på gympasset, muskler är bra, så länge de inte sitter i låren. Ska försöka få in mer vardags motion genom att ta mig tid att gå eller cykla istället för att ta bussen. Jag tänker dock inte sätta en massa press på mig utan bara njuta av det.
Ångest är faktiskt inget att sträva efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0