Barndomsromantik.

Jag hade en konstig dröm i natt igen, eller egentligen var det kanske inte drömmen som var konstigast utan verkligeheten som inspirerade till drömmen. Den handlade om närhet, kanske till och med en riktig relation. Men med "fel" person. Knas.

Nu sitter jag här och smälter min frukost, ska strax gå och träna. Börjar bli riktigt sugen på att ta en springtur ute, men det är nog lite för blött än.

Min pappa har köpt ett hus, tillsammans med Anke. 20 meter från Vätterns strand, tyvärr så var det en väg emmellan, men ändå. 130 kvm, byggt 1929 och nyrenoverat inuti. 2,2 mille fick de ge. Ska bli spännande att få komma dit och titta, men det är ju så långt, typ 30 mil.
Pappa sa att det var en otrolig utsikt, flera kilometer över sjön.
Men ingenting kommer någonsin kunna slå min barndoms utsikt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0