Förspel-Mellanspel-Slutspel-Efterspel-Överspelat

I kväll var en sån där riktigt rolig kväll. En sån där som back in the days. Med grabbarna, Döblarna. So fine. Och jag var nykter men ändå galnast på dansgolvet, precis som det ska vara.

Those were the days..

Efterfest någon?
Davieboy, jag, Johan och Nils nere i hörnet, på mitt rum på Döbelnsgatan 2c. Jag sover.

Mitt liv är riktigt bra nu, bättre än vad jag egentligen vill erkänna eftersom jag inte vill tappa mitt anseende som cyniker. Men jag är lite rädd för att allt ska försvinna om jag lever ut för mycket, äter upp hela kakan, så att säga. Men på lördag är det reunion som gäller. Men Johan kan inte komma bara för hans mamma fyller 50, det var ju en jävla dag att fytta 50 på, hon borde planerat bättre. Ska jobba på en uthyrning på fredag så jag kommer ha lite cash att supa för också. Och så Kristet på norrlands, inte för att de är några favoriter men det kommer att bli fett med folk.
Och alla kommer vara där, utom Johan, och Johan förståss.
Kanske ska göra om den gången då jag drack två vinare och tog av mig både skor och stayups på dansgolvet, som var fullt av glassplitter, och Andors fick bära mig hem eftersom jag inte kunde hålla balansen i mina klackskor. :o)
Jag säger bara Those were the days!


Max och Ville gosar lite.

Kommentarer
Postat av: Dave

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2007-03-28 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0