Jericho kapitel 2007

När det gäller det motsatta könet så tror jag att det enda man behöver veta är vad man vill ha och att du vill ha mig. Då ordnar det sig.


Idag (igår) fick jag frågan varför jag inte har någon kräkreflex. Haha. Vad svarar man på det? Jag tror att det är psykiskt, för jag har faktiskt kräkreflexer ibland, när det behövs. ;o)


Dryg hälsar, han sitter här bredvid och deppar.
(Satt i dörren på Uplands)

Var gasque i dag igen. Jericho. Det var rättså skoj, en riktig tradition på Uplands. Men jag kände att jag hade noll koll, var allmänt förvirrad mest. Inte så konstigt kanske. :o)

Sjukt trött nu.
Funderar på hur allt kommer sluta. Hur saker kan förändras. Vad är rätt och vad är fel? Kan man någonsin veta i förväg?

Det har blivit lättare att se folk i ögonen.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0