Let my shoes leed me forward.

Idag tog jag beslutet att jag skulle köpa nya skor, no matter what! Hade inga lågskor alls, utom springskor. Jag är riktigt nöjd med resultatet. De var dessutom nedsatta med 60 spänn, på dinsko, och så är de riktigt sköna. :o)
För en gångs skull köpte jag ett par lite dyrare märkeskor som kanske håller, istället för det billiga skit jag brukar dra hem.

Kände för att vara snäll idag, jag är på riktigt bra humör, har återfått en del motivation och tankekraft. Jag känner mig mycket sugen på att göra andra människor glada, åtminstone dem jag bryr mig om.

Det är många som vill träffa mig just nu. Kanske borde upprätta ett kösystem? Men jag vill kanske bara träffa vissa. En del tjatar så mycket, jag vill bestämma själv, jag hatar tjat.

Nu ska jag strax sticka till Uplands och jobba lite, lovade Andreas att jag skulle hoppa in som servering. I morn är det uthyrning, får se hur det går, 77 sittande, öppet till 02.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0