Små beslut.

Finns det något som händer av en slump?
Om man helt struntar i att bestämma något och flyter runt i livet som en död sill, så visst. Men allt annat handlar om små eller stora beslut, vissa är nästan helt omedvetna.
Fredagen var ett utmärkt exempel på hur jag kan bestämma mig för något men ändå låtsas om att jag inte gjort det, förneka det till och med för mig själv, fast jag vet om det. Men alla beslut får konsekvenser, jag sitter med en här just nu i huvudet, mysigt. :o)

Jag låtsas som om tiden får utvisa, men egentligen så är det alla små beslut som gör det. I och för sig så är det ju tiden som driver fram frågorna som tvingar en att fatta dessa beslut. Det ena leder till det andra och tredje..

Nu ska jag gå och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0