S:t Patrick's day.

Buenos Irish. Hihi.

Den var en underbar kväll, eller nej, men det var riktigt roligt. =)
Tänkte ta kort på alla gröna öl som jag drack, men sen glömde jag av mig. Ganska spänande att dricka grön staropramen, fast jag gillar nästan gul bättre. Heh..
Råkade bli kvar på sexan fast jag egentligen var för trött och skulle gå hem direkt. Men det var trevligt, fick ju höra om rekordbankningen på en gång också. Över 900 i dricks också.

Here's some pics:

  
Kvällens outfit          Grön Staro       
  
Jag, Max & Ville.       Sliten? Näää!


Jag fick asmånga komplimanger för min klänning, också blev jag nästan raggad på på grund av mina enorna(?) biceps, men han hade redan tjej. Haha.
Det var väldigt kul att träffa Vilijam och Dave igen, synd att inte Johan var med bara. Man får verkligen ett speciellt band till koridorare, ingen är bättre än dem. :o)

Kommentarer
Postat av: Dave

Vi är bäst!

2007-03-21 @ 01:34:40
Postat av: Harri

Hej, det är ditt språksamvete som talar. Svengelska är inte bra för dig ... Och så ha fräckheten att leka lingvistisk onanist i Harris blogg! Aj aj aj. :)

2007-03-22 @ 15:42:06
URL: http://korhonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0