Elit.

Yeye. I vinter ska jag på bandy, det är bestämt, skulle få fribiljett och allt. Hihi. Jag ska skriva egna hejjaramsor och stå och hoppa och skrika (måste ju hålla värmen på något sätt). Haha. :o)
Nej men allvarligt så är det riktigt festligt hur mycket information man kan få fram om sina elitidrottarvänner på google. Längt och vikt och födelsedag, allt!

Legat och vilat ett tag nu, ingen idé att sova. Jag längtar verkligen till augisti när jag får flytta till rundels och bo riktigt centralt. Nära till Uplands och nära till stan. Framför allt så blir det nära till mina vänner, det ska bli skönt. Slippa gå eller cykla de där 2-3 kilometrarna för att komma hem varje kväll man varit där. Och till balen kommer det ju bli perfekt!
Och Dryg kommer bo mittemot och Max i trapphuset bredvid. Och Christian och Annie och Linnéa och Chris och Viktoria och Erik och SnyggHenke och.. och nej nu kom jag inte på några fler, men jag vet att det finns!

Mina vador fick komplimanger igår, de passar bra i knälång kjol och pumps. De hade till och med diskuterats under sittningen. Nöjd är jag.

Men det är något som gnager i mig nu igen, något som pickar på mitt förstånd och jag vet vad det är men jag kan inte göra något åt det, jag måste bara vänta. Men ibland är det så svårt. Ofta går det bra men iblad kan jag bara hata det. Ibland när jag vet varken ut eller in och behöver någon form av bekräftelse.


Jag borde nog äta nåt. Lite skakis. Helt otroligt flummig.

Min bror fyller 26 idag. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0