Explorer 7?

Jag installerade just en ny uppdatering som gav mig explorer 7. Blev aningen överraskad för det kändes som om jag bytt webbläsare. Men det går fan åt skogen med min deklaration. Nu när jag väl installerat "javaprogrammet" så kan jag för mitt liv inte hitta e-legitimationen i datorn. Plus att allt går skitsegt.
Och jag som trodde att jag var skapligt bra på datorer. Egentligen är jag en riktig n00b.
I wish I was more 1337. Haha.. sweclockers flashback.

Klippning annars idag.
Tagit det aslugnt. Ätit massa mat och fikat. Gått en promenad. Detta har lett till att jag nu är trött som en gnu och det känns nästan som om jag vore hungrig. Helknas. Men mina fötter gör inte ont någonstans för första gången på 3 veckor.

Hade haft 39 läsare idag, snacka om rekord, aldrig haft mer än 25 på en dag innan.

Ska nog lägga mig nu.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0