Home sweet home.

Ja nu är det ganska skönt att vara hemma. Åkte till uplands strax före 13 igår, kom hem nyss. Sov ett par timmar på en soffa innan jag orkade pallra mig hem.

Fick lite halv panik igår för Per, som är barchef, var grymt försenad och jag hade ju inte full koll kände jag och desutom skulle han hoppa in som servering. Men det ordnade sig ändå. Jag glömde vattnet, men kom på det under förrätten och så glömde jag ljusstakar och kandelabrar, men det fick vi ställa in i pausen, var ändå ganska ljust fram tills dess.
Köket var lite efter, men det var ju inte mitt fel.

Jag hade en del att skriva men, jag orkar inte riktigt nu, får ta det sen.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0