Mastodontlista.

Hittade en lista i en blogg, var tvungen att sno den för att den var så lång.

Namn: Paulina
Kallas: Paulina, oftast. Försöker lobba för LillPärlan, men det är ju inget ultimat smeknamn. Pao, kanske vore bättre?
Längd: Ca 174
Vikt: Mer än jag ser ut att väga har jag hört.
Bästa vän: Ogillar att favorisera en enda.
Favoritsak: Albin, datorn.


Senaste..
person du ringt: Mamma
ringt dig: Mamma
person du sms;at: Torgny
sms;at dig: Max
mat du åt: Glass och jordgubbar.
godis du åt: Naturgodis.
dricka du drack: Burn!
låt du lyssnade på: Tror det var nåt med black eyed peas på p3.
person som logga in på msn: Ingen aning.
person du krama: Mamma
person som sov i din säng: Jag
person du var hos: Brorsan(Pärlan).
film du hyrde: Kill your darlings.
film du köpte: Har aldrig köpt en film.
låt du hade på hjärnan: Någon låt med sofie ellis bextor
låten du laddade ner: Senaste låten någon skickade var: Timbaland - Apologize
tv program du tittade på: Seinfeldt, tror jag,i tisdags.
personen du tänkte på: Mattias, det var hos honom jag såg på tv.
bok du läste: Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät, var den senaste bok jag läst ut.
du fick mail av: Birger Jarl, faktiskt.
person du fick brev av: Sarah.
gången hela din familj åt middag: På lördag ska vi alla äta tårta.


Vad..
har du på dig just nu: Gröna mysbyxor i plysch, lila tröja.
tänker du på nu: Att jag strax ska gå och tvätta.
tänker du på först hos en kille: Det beror nog på vad som är mest framträdande hos honom.
är det bästa med dig: Jag är anpassningsbar.
gör du på fritiden: Umgås, tränar och sitter här.


Är du..
kul: Oja.
glad: Oftast.
sur: Snarare bitter.
pratglad: Inte jätte.
falsk: Nej.
intressant: Väldigt.


Gillar du..
födelsedagar: Ibland.
kakor: Om de innehåller choklad.
glass: Glass är farligt, men väldigt gott.
telefonsamtal: Nja.
msn: Msn, är en bra sak.
resor: Ja.
att shoppa: Jag är en periodare.
tv spel: Aldrig haft chansen att fastna för det.

Vad skall du äta till middag idag: Så långt har jag inte planerat.
vad skall du göra sen: Bege mig till Islandsgatan 2 för att lägga in mig hos Quintails.
vad skall du bli när du blir stor: Lycklig.
vem har du roligast med: Max.
saknar/älskar du någon nu: Nej.
har du varit kär: Tyvärr.

Hur svarar du i telefonen: "Aaa"
Har en främling sagt att du är het: Ja det har nog hänt.
Äcklas du av spott: Inte det som är i mig.


Favorit...
färg: Grön!
plats: Rundels, snart i alla fall.
land: Sverige.
bok: 11 minuter
spel: Snowy
fordon: Häst, räknas det? Annars AlfaRomeo.
serie: Dead like me.
CD: Keane - Under the Iron sea.
café: Linné hörnan, är väl mysigt.
skor: Mina springskor.
mat: Linsgryta med bacon.
låt: Sofie Ellis Bextor - Catch you
sak att göra: Det varierar kraftigt.
sport: Ridning.
dryck: Jag skulle kunna skriva Burn, men det känns inte rätt.
kläder: Min gröna skjortklänning.
film: Pans Labyrynt


När..
åt du senast: Nån timme sen.
drack du alkohol senast: Igår morse vid 6 ungefär.
läste du en bok senast: I går.
var du på konsert senast: Keane, 11 november 06.
köpte du något senast: Blommor till min bror igår och avokado.
kysste du någon senast: Det minns jag inte.
svor du senast: I går.
sjöng du senast: Nyss till Me and my imagination.


Vem..
saknar du: Ganska tillfreds just nu faktiskt.
vill du döda: Alla människor?
rörde dig sist: Mamma.
vill du slå: Orkar inte..
vill du prata med: Mattias.
vill du vara som: Mig själv.
sårade dig sist: Hmm.. Torgny eller Christopher.
vill du bli redigt full med: Döbelsgänget.
gjorde dig riktigt glad senast: Mattias, gladpulver.
är snyggast i Sverige: Pass.
ska du gifta dig med: Gifta sig?


Har du..
för många vänner: Nej.
förföljelsemani: Nej
tvångstankar: Nej
någon annan psykisk sjukdom: Nej
någon fysisk sjukdom: Nej
färgat håret: Ja
brutit några ben: Ja
några piercings: Ja
egen dator: Ja
gjort bort dig rejält: Ja säkert.
bra självförtroende: Ja
komplex: Massor.
kysst någon: Ja
tagit nakenbilder: Nja, eller ja.
sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
bjudit ut någon: Inte vad jag minns.
blivit kär i någon på nätet: Ja när jag var ung blev jag det ofta.
dumpat någon: Ja en gång. :o)
varit otrogen: Ja faktiskt.
rymt hemifrån: Nä.
gjort något olagligt: Garanterat.


Tror du..
att du kommer bli något: En katt kanske.
på gud: Oh god no!
på rymdvarelser: Nä.
att folk tycker om dig: Ja
på ett liv efter detta: Nej
att fiskar kan tänka: Nja, eller nej.
att du kommer leva länge: Förhoppningsvis inte.


Är du..
förstående: Ja
öppensinnad: Jag vill vara det.
arrogant: Ne
osäker: Sällan
trött: Lite.
smart: Mycket.
barnslig: Ibland
liten: Nej
lätt: Nej
skoltrött: Nej
rolig: Ibland.
frågvis: Ibland
organiserad: Ja, har en liten perfektionist i mig.
hälsosam: Otroligt, förutom all alkohol jag lyckas hälla i mig.
lätt uttråkad: Nu var det länge sen.
vegitarian: Aldrig.

vem är din bästis: Ingen, eller många.
tatueringar: Usch nej.
skostorlek: 40
hårfärg: Nån sorts mörk blond.

önskar du att du bodde: Rundels. :o)
tänker du på självmord: Nej
dricker du: Ja
vilken parfym använder du: J'adore eller Amore
vad är du rädd för: Människor.
gillar du Berg-och-Dalbana: Jag blir illamående till och med av att gunga på vanliga gungor. Men det var kul förr.


För eller emot...
långdistansförhållanden: Emot.
utnyttja någon: Det beror på hur.
självmord: För.
teenage smoking: Jag är emot all sorts rökning.
att använda droger: Emot.
sex före äktenskap: För.


Har du nånsin...
gråtit över en pojke: Ja
gråtit över en flicka: Nej
ljugit för någon: Ja
varit i slagsmål: Nja..


Ska bli skoj: Att fylla år på torsdag och planerade festligheter pga detta.
Ska inte bli skoj: Att fixa nytt körkort.
Sparar till: En större förmågenhet.
Väntar på: Att tvätten ska bli klar.
Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost, varit i tvättstugen.
Var det kul: Näe, inte särskillt.
Hur tidigt stiger du upp: 8.30, ibland.
Vad ska du göra ikväll: Quintails, som sagt. Kommer ligga och bli tappad på blod varannan timme i ett dygn.
Är du seriös: Oftast.
Vad är du allergisk mot : Inget, vad jag vet.
Var har du ont: I ryggen och lite i magen, mensvärk.
Använder du hårspray: Ja oftast.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Lite.
Är du glad nu: Mest trött.
Var du glad igår: Tröttglad.
Stockholm är: En stor stad.
Göteborg är: Ingen favorit direkt.
Kan du sjunga: Ja.
Mer värt än guld: Jag? :o)
Spaghetti eller makaroner: Omväxling förnöjer.
Ett land jag helst vill besöka: New York


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0