Överdramatisera.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva.
Jag låg och tänkte en del igår, för jag hade lite svårt att somna på grund av en envis huvudvärk. Jag tänkte på vad man skulle kunna säga, kom på en hel monolog. Men sen insåg jag att det var lite överdrivet. En vecka liksom, det är inte så lång tid och det kanske behövs. Det är viktigt att man begrundar det man gör så att det inte blir fel. Men jag saknar ett och annat sms faktiskt.

Läsarna av min blogg har minskat drastiskt de senaste dagarna, undrar varför? De ökade i och för sig rätt mycket för ett tag sen också.

Som sagt, inget att skriva. Ska kanske gå och vila lite. Läsa. Mat om 1 timme och 20 min.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0