Passiv.

Min blogg har fått enorma mängder läsare (20 st igår och 19 i förrgår!) och jag som har varit passiv i mitt skrivande på sista tiden. Har inte riktigt haft lust. Eller så har jag bara varit full, haft ett liv, patat med riktiga människor istället för Albin. Kanske har jag tyckt att det jag upplevt inte har angått andra. Kanske har jag upplevt saker tillsammans med andra och med respekt för dem inte vill lägga ut deras liv i min blogg.

Imorgon är det quintails som gäller igen och jag måste skaffa folk till lördag, har bara två i serveringen, behöver fyra. Min hjärna har verkligen inte varit i högform i dag, men det har ändå varit en bra dag. Den senare halvan i alla fall.
Men jag tror att jag måste luska lite i detaljer från måndagens bal, samt lämna in klänningen på kemtvätt, fixa en ny plånbok, körkort, bankkort och sova.

Natti!

Glömde kameran på uplands så bilderna får vänta lite till. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0