Reinstallation.

Jag förstår inte. Jag kommer på en massa saker vare dag, tycker jag. Jag ändrar ibland inställning för att livet ska bli bättre, för att jag ska bli en bättre människa. Men så rätt vad det är så slår allt om och på en natt och så har jag glömt allt som jag byggt upp. Allt som jag vill och strävar efter har jag glömt. Eller rättare sagt har jag glömt hur.

Tisdags var ett utmärkt exempel. Var på hur bra humör som helst, studsade nästan fram. Sen blev jag lite trött efter löpningen och så sjönk jag lite, lite och sen blev ju allt bara knas. Har varit bättre idag men jag är fortfarande inte alls där jag var innan och jag känner e viss underliggande illska. Känns som jag står på ruta ett och har glömt allt om hur man borde bete sig för att nå dit man vill, för att må bra och känna sig bra.
Nu måste jag komma på allt igen, hitta min mening med livet igen, knas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0