The Call.

Jag är ingen telefonmänniska, hatar att prata i telefon. Det var bara under en kort tid i tonåren som jag hade en intensiv period då jag kunde prata i upp till 7 timmar i sträck, pratade till och med i duschen. Men det var nästan uteslutande med en och samma person. Björn från Tjörn och några gånger med Jeff från Maryland.
Till saken. Jag har länge planerat ett samtal men inte vågat ta itu med det. Vet inte varför för det var inget speciellt egentligen. Hade tänkt göra det i onsdags, men det blev inte av och inte igår men så idag kände jag att det var dags. Så jag bara gjorde det. Inget svar. Men det hade jag nästan räknat med så jag talade in ett litet meddelande.
Min puls var säkert dubbelt så hög som i förmiddags på min och Erikas timmeslånga springtur, helt skakis efteråt. Och allt jag gjorde var att fråga efter min bok. Skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0